Kreativitet

”I marketing er der er intet der præsterer dårligere end det typiske stock billede af personer med lyseblå skjorter, headset og store hvide tænder på en gennemsigtig baggrund.”

(kreativitet + content) × dataforståelse

Denne formular er den nye måde du vinder med din markedsføring på. Det er ikke længere nok, at du kender det seneste “targeting hack” på Facebook, eller den nyeste “budstrategi manipulation” på Google.

Alle de store platforme har i dag så meget data, på alle deres brugere, og kan gøre så mange ting automatisk, at forskellen kommer til at ligge i din kreativitet, content og dataforståelse.

Kreativitet

I takt med at sociale medier, og internettet generelt, er blevet en større del af vores hverdag, bliver vi hurtigere og hurtigere til at spotte, hvad der er en reklame, og vi skynder os ofte at scrolle videre med det samme.

Det er derfor vigtigt, at du har en dyb forståelse for din målgruppe, og formår at fange deres opmærksomhed.

Krøllede hjerner formår ofte at tænke ud af boksen, og tage en ny vinkel på et produkt eller en ydelse som folk måske har set 1.000 gange.

Kreativitet danner fundamentet for godt content.

Content

Godt, professionelt content får dig og din virksomhed til at fremstå meget mere troværdig, og kan cementere jer som en autoritet i jeres branche.

Der er intet værre end det typiske stock billede af personer med lyseblå skjorter, headset og store hvide tænder på en gennemsigtig baggrund. Her er det ligemeget om det er på forsiden af en hjemmeside eller i en annonce.

(og stock billeder performer i øvrigt IKKE i annoncering!)

Professionelt content er vigtigt igennem hele kunderejsen – fra deres første interaktion med din virksomhed, hele vejen til den ønskede konvertering.
Alene ved at få styr på dit content kan din annoncering og markedsføring nå helt nye højder.

Dataforståelse

Hvis ikke du formår at fortolke den data du får tilbage, er det svært at optimere og udvikle for at opnå succes. Kreativitet og content er essentielt, men kan sjældent stå alene når det gælder markedsføring.

Men de to elementer bliver multipliceret af effektiv dataforståelse.

Med kreativitet og content sejler du i mørke. Du har sat retningen, men bølgerne kan slå dig ud af kurs. Dataforståelse er solen, kompasset og kortet, der hjælper dig med at komme på rette kurs.

Engang imellem kræver det mikrojusteringer, andre gange skal du vende skuden fuldstændigt rundt. Men uanset, hvordan du vender og drejer det, øger dataforståelse dine chancer GEVALDIGT for at ende i den rigtige havn.

Gemini Digital

Kontakt

Telefon: +45 70 60 51 71
Mail: Kontakt@GeminiDigital.dk