Webudvikling

Forskning viser, at en gennemsnitlig konverteringsrate typisk befinder sig på omkring 1-2%.

For hver 100 besøgende kan du derfor forvente at få 1-2 kunder, og faktisk er dette en udmærket konverteringsrate, naturligvis afhængigt af dit produkt, trafikkilde og hjemmeside.

Dog har en mange hjemmesider en konverteringsrate helt ned til mellem 0,1 til 0,2%. Altså det kræver så 1000 besøgende at få 1 kunde.

Så forestil dig, at du tager din konverteringsrate fra 0,1% til 1.5%. Derved 15-dobler du dit salg, uden at øge dine omkostninger.

Step 1

Strategi

I begyndelsen af samarbejdet afholder vi en eller flere innovative workshops, hvor vi sammen definere mål, forventninger, arbejdsfordeling, tidsplan, og den overordnede digitale strategi. Vi har tusindvis af timers kode i bagagen, og i denne del af processen kommer vi derfor også med vores forslag på, hvilken løsning vi mener der er bedst for dig og din virksomhed.

Step 2

Strategi

Når man sender trafik ind mod en hjemmeside eller applikation, skal det gøres med en tanke om et konkret formål, man ønsker brugeren skal udføre.
Altså trafikken skal måles op mod et konkret KPI eller handling, som man ønsker brugeren skal foretage. Dette kan være udfylde kontaktformular, webordre, bestilling, forespørgsel eller lignende. For at en digital strategi performer godt, er det vigtigt man er afklaret med formålet.

Sammen definere vi blandt andet hvilke ‘offerings’, ‘USPere’, ‘KPIer’ og Call To Actions siden skal bygges op med.

Step 3

Design & Front-end udvikling

I denne fase tager vi de første visuelle spadestik på hjemmesiden. Igennem blandt andet HTML-, CSS- JavaScript og Photoshop, designer vores grafikere og webudviklere frontend-æstetikken og wireframes for din hjemmeside eller applikation. Det er i denne del af processen vores tanker fra workshoppen, kommer ud i virkelighed, og det visuelle begynder at tage form.

Step 4

Back-end udvikling

En hjemmeside er ofte meget mere end bare et flot visuelt design. Typisk implementerer og koder vi skræddersyede løsninger i back-enden, som gør din hjemmesiden bedst funktionel og tilpasset til lige præcis din virksomhed.

Dette kan være custom-plugins, API-integrationer eller lignende. Vi forbinder designet fra front-end til funktionaliteterne i back-enden.

Det er også i denne del af processen hvor vi optimere load-hastigheder på de scripts der kører front-enden.

Step 5

Feedback & Rettelser

Trods du som kunde har fulgt hele processen, og kommet med inputs løbende, har vi en konkret proces hvor vi opsamler feedback, og gennemgår hjemmesiden eller webapplikationen med dig. Her modtager vi alle dine ønsker og retter de elementer du ønsker.

Step 6

Kvalitets-sikring

Vi lægger stor vægt på test og kvalitetssikring af de webapplikationer og hjemmesider vi leverer. Vi har en konkret intern proces, hvor det hele testes igennem. Alle knapper, funktioner, billeder, landingpages mv. bliver gennemprøvet, således vi sikrer os at alt virker, inden vi sender det til din godkendelse.

Step 7

Vedligeholdelse & Support

Teknologien udvikler sig hurtigt, og der kommer løbende både større krav omkring sikkerhed, såvel som krav til databehandling og opbevaring. For at du som virksomhed ikke skal bekymre dig om alt dette, tilbyder vi en løbende serviceaftale, hvor vi sikre dig at din hjemmeside altid er oppe, virker, og overholder alle krav fra styrelser og lovgivere. Ligeledes opdaterer vi også hjemmesiden løbende, med nye tekster og materiale, som du ønsker indsat.